Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auto-Wojdyła
Treść opinii: udalem sie do hurtowni motoryzacyjnej w celu kupna swiecy zaplonowej do motoru, przywitano mnie milo, poszukiwania swiecy okazly sie dlugie i meczace sprzedawce pomimo, iz mialem ze soba stara swiece z wybitym symbolem ktory bez problemu ulatwia pole dzialania sprzedawcy. dobrano mi zle swiece, zapewniajac mnie iz jest to ten sam rodzaj. nie bedac ekspertem zakupilem ja. jak sie okazalo swieca tak jak podejrzewalem roznila sie i nie bylo mozliwosci zamontowania jej w silniku. w tym samym dniu poszedlem z paragonem oddac zakupiony zle dobrany towar. po przedstawieniu swojego stanowiska sprzedawcy odmowil przyjecia towaru, oswwiadczajac ze zwrotow w ich sklepie nie przyjmuje sie. przy kasie byla kartka z informacja: ZWROT LUB REKLAMACJA TOWARU TYLKO NA PODSTAWIE PARAGONU.po wskazaniu przeze mnie na ta informacje oburzyl sie i probowal w niemily sposob wymusic na mnie zmiane moje decyzji o zwrocie. po kilkuminutowej klotni przyjeto mi zakupiona u nich swiece wraz z paragonem. zwrot gotowki otrzymalem z jeszcze mniej kulturalny sposob. rzucono mi te pieniadze na lade. pomimo mej kulturalnej postawy do mniej wiecej polowy rozmowy z cala ekipa sklepu, wyszedlem zdenerwowany i z pewnoscia nie skorzystam oferty tego sklepu nigdy wiecej.