Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: INTERSPORT
Treść opinii: Po zapoznaniu się z ofertą sklepu na stronie internetowej, wybrałam się do wybranego salonu sieci w Krakowie, gdzie przy wejściu na specjalnych stojakach rozłożona była aktualna gazetka promocyjna. Czas wystawić opinię dla sieci, jednak troszkę w nietypowej usłudze, albo raczej coraz popularniejszej, bowiem, drukowane ulotki marketów co krok znajdujemy na wycieraczkach, skrzynkach pocztowych lub jako dodatki do prasy codziennej. Osiem stron formatu A-4, kolorowy papier, nie za gruby, zręczny do złożenia i schowania do torebki. Pierwsza strona tytułowa - wyraźne logo sieci, pod spodem adres strony internetowej, oferta promocyjna związana z tematem na topie, czyli UEFA Euro 2012. Stonowane obrazki, nie krzykliwe zdjęcie - przy każdym podany numerek a pod spodem staranny opis danego artykułu: dla kogo przeznaczony, skład materiału, podane rozmiary, cena. Czcionka wyraźna do czytania, bez przepychu, ładnie. Kolejne strony ulotki to oferta podzielona na poszczególne dyscypliny sportowe, staranne obrazki, krótkie aczkolwiek treściwe opisy. Cena, rozmiar podany, podane marki odzieży, artykułów, dostępne kolory. Przy niektórych obrazkach widoczne oznaczenie, iż towar dostępny tylko w Intersport. Podejrzewam, że autor miał na myśli sieć sklepów /tzw. na wyłączność/, a nie to, że np. danego artykułu nie ma w sklepie internetowym tej sieci. Ostatnia strona gazetki podane nazwy sklepów sieci Intersport w poszczególnych miastach, brakuj mi adresów,bowiem nie zawsze wiemy gdzie akurat zlokalizowana jest galeria w danym mieście, a przede wszystkim godzin otwarcia. Jeszcze jedno, co nie daje mi spokoju. Nie ma określonego czasu obowiązywania oferty z gazetki, jest tylko bardzo mały napis, na dole strony, iż promocja ważna do wyczerpania zapasów. trudno dociec, czy za dzień, tydzień, miesiąc czy trzy oferta będzie dalej obowiązująca, bowiem nawet nie wiem od kiedy trwa.