Opinia użytkownika: Agnieszka_2747
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Placówka Bankowa Polbank, która znajduje się w samym centrum Szczecina przy Placu Kościuszki. Placówka jest widoczna, ma duży szyld z napisem banku. W tym banku trzeba co trzy miesiące zmieniać hasło, zrobiłam to i niestety zapomniałam hasła i po trzech próbach wpisania go zostało zablokowane moje konto i musiałam osobiście jechać do placówki, żeby mi konto odblokowali. Ponieważ zawsze gdy idę do placówki przy Placu Kościuszki nie jest dobrze obsłużona postanowiłam, że nigdy tam nie pójdę, ale niestety tym razem byłam zmuszona. W pierwszy dzień 25 kwietnia poszłam tam aby odblokowali mi konto, oczywiście zostałam niemiło poinformowana, że Bank nie jest w stanie mi tego zrobić ponieważ ta placówka ma teraz błąd techniczny i nic nie mogą zrobić. Więc musiałam czekać. Poszłam tam znowu na drugi dzień i dopiero wtedy dostałam kopertę z nowym pinem. Następnie musiałam wrócić do domu zadzwonić na infolinię, żeby odblokowali mi konto, niestety było już po 21 i musiałam znowu czekać kolejny dzień , żeby odblokowali mi konto. Kiedy na następny dzień udało mi się w końcu odblokować konto i założyć nowe hasło, mogłam spokojnie po trzech dniach zrobić przelewy. Będąc w placówce zostałam bardzo niemiło obsłużona, pracownice były opryskliwe i czułam się jakbym to ja była winna tej awarii. Na drugi dzień gdy poszłam znowu po kopertę już Panie były miłe, ale niestety byłam tak zniesmaczona całą tą sytuacją, że nie mogę wybrać potrzebnych mi pieniędzy, że najchętniej to bym wyszła. Niestety w tej placówce zawsze tak było, nigdy nie dostałam konkretnych informacji na temat nowych kont i lokat, a nawet kilka razy zostałam wprowadzona w błąd. Nie polecam. Bank ma dobre oferty i jedynie to mnie przy nim trzyma, pod tym względem naprawdę polecam, ale trzeba znaleźć odpowiednią placówkę, gdzie pracują kompetentni pracownicy.