Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: TESCO Zakopane powinno zająć się lepszą i bardziej profesjonalną obsługą klienta!!! W weekend majowy był tam straszny ruch. Na wejściu brakowało wózków i koszyków dlatego też cierpliwie czekałam przy kasach ok. pół godziny by jakiś dostać. Do sklepu przyszłam z kilogramowym yorkiem. Niedawno tragicznie odszedł mój 2 pupil dlatego też tego bardzo teraz go pilnuję. Wniosłam go na rękach bo wiele sklepów mimo zakazów wprowadzania piesków pozwala na wniesienie ich (wtedy niczego nie dotykają). Uznałam że skoro pół godziny czekam przy kasjerkach na wózek a one nie zwracają mi na małego uwagi to pozwolą mi wejść do środka. Nic z tego! Wreszcie gdy udało mi się wejść do środka zza kasy wyskoczyła ubożona kasjerka która zaczęła przez pół sklepu krzyczeć na mnie tekstem "PROSZĘ WYJŚĆ ZE SKLEPU! TO SKANDAL! TU WISZĄ ZNAKI ŻE Z PSEM NIE MOŻNA!" itd! Wszyscy klienci zawiesili na mnie wzrok i zaczęli szeptać! Ja poczułam się jak najgorszy złodziej i ze wstydem wyszłam! Podejrzewam że tak traktują turystów a ja akurat nią nie byłam. Powinni wszystkich traktować w miarę profesjonalnie, np. jeżeli już miała poinformować mnie o tym po pół godziny oczekiwania to przynajmniej mogła podejść i poinformować osobiście a nie wydzierać się przez pół sklepu! Byłam częstym klientem tego sklepu ale dopóki wiedza i kompetencja pracowników oraz ich zachowanie i wygląd się nie poprawi to moja noga tam nie postanie!!!