Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Po zapoznaniu się z ofertą na stronie internetowej sklepu, zobaczyłam, że jest możliwość rezerwacji artykułów w wybranym sklepie. Produkt miałam wybrany, niestety wyszukiwarka pokazała, że nie jest dostępny w moim mieście. Regulamin rezerwacji określa kilka warunków, miedzy innymi musimy wybrać sklep, w którym odbierzemy towar, określić sposób płatności /jest opcja gotówka lub raty, nie ma opcji płatność kartą przy odbiorze/. Najbliższa miejscowość, gdzie był dostępny wybrany przeze mnie towar to ponad dwie godziny jazdy z mojego miasta. Pomyślałam, iż zanim dokonam rezerwacji dopytam o szczegóły, miedzy innymi czy jest możliwość, by towar odebrała inna polecona osoba /podajemy w rezerwacji swoje dane/, ewentualnie czy można zlecić przesłanie rezerwacji pomiędzy sklepami. Zastanawiałam się też, jak długo rezerwacja jest ważna, bowiem regulamin mówi o tym, iż wygasa w drugim dniu po zamknięciu sklepu, a drugi dzień akurat przypadał na święto, sklep zamknięty, czy w związku z tym z automatu jest przedłużana na kolejny dzień? Dodzwoniłam się na infolinię , szybko podjęta rozmowa, Pan przedstawia się z imienia i nazwiska. Pytam o nurtujące mnie szczegóły, pan sprawdza, czy faktycznie w moim mieście towar jest niedostępny. Otrzymuję szczegółowe i wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania, sprawnie i bardzo grzecznie. Na koniec Pan informuje, iż warto zaglądać na stronę internetową, bowiem ten wybrany przeze mnie towar ma być uzupełniony w najbliższych dniach w sklepach tej sieci w Krakowie, zamówienie już zostało złożone. Obsługa infolinii zorientowana w asortymencie, potrafi odpowiedzieć szczegółowo i wyczerpująco na zadane pytania, zna zasady dokonywania rezerwacji, chętnie służy pomocą. Sprawnie i kompetentnie, poświęcono mi wystarczającą ilość czasu, nie potraktowano jednostkowo,wyuczonym schematem jak czasami bywa na infoliniach, nie odsyłano na inne łącza telefoniczne, pracownik przeprowadził rozmowę od początku do końca.