Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wizyta a stacja CPN-u to nie zawsze potrzeba tankowania, mogą to być drobne zakupy, chęć przekąszenia czegoś, sprawdzenia stanu auta (np. powietrze w kołach) lub załatwienie potrzeby fizjologicznej w toalecie. Tego dnia tankowanie załatwiłam rano na innej stacji tu wstąpiłam za „potrzebą” i aby kupić Hot Dogi na wynos dla domowników, którzy część niedzieli musieli spędzić bez mojej obecności. Zaparkowałam nieopodal sklepu znajdując kawałek zadaszenia nad samochodem tego bardzo upalnego popołudnia. Ze współczuciem popatrzyłam na pracownika podjazdu – młodego mężczyznę, który nie zważając na gorąc porządkował tu i ówdzie jakieś zanieczyszczenia ubrany w kombinezon roboczy, zapięty po szyję. Najpierw udałam się do stanowiska obsługi w sklepie (oba dostępne) gdzie 3 osobowa kolejka sprawnie się przesuwała. Młoda pracownica Sabina przyjęła moje zamówienie, proponując do Hot Dogów napoje jako zestawy, zdecydowałam się na dwa w takim „wydaniu” co koszt Hot Doga zwiększyło o 2,80 zł i zamiast 4,49 zł/sztuka zapłaciłam po 7,29 zł/sztukę. Taki jeden zestaw to 200 dodatkowych punktów Vitay a bez napoju 100 punktów. W międzyczasie gdy pani Sabina zajęła się realizacją mojego zamówienia udałam się do toalety. Tu zastałam porządek, jeszcze miejscami niedoschnięta posadzka (efekt niedawnego sprzątania), przyjemny kwiatowy zapach w powietrzu i sprawne urządzenia, czyste lustro i dostępne, niezbędne dodatki w takim pomieszczeniu – papier toaletowy i ręczniki papierowe. Po wyjściu mogłam zabrać przygotowane zamówienie i sympatycznymi słowami zostałam pożegnana przez pracownicę – miłego dnia, szerokiej drogi.