Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Tym razem podjechałam samochodem w celu uzupełnienia ilości gazu w butli. Przede mną od dystrybutora odjeżdżał poprzedni klient, więc nie musiałam długo czekać w kolejce. Pracownik w stroju roboczym, oraz rękawicach podszedł witając mnie słowami "dzień dobry", oraz pytając za ile ma zatankować. Odpowiedziałam, oraz udałam się do ubikacji, w której panowała czystość i przyjemny zapach odświeżacza do powietrza. Dostępne były papierowe ręczniki, mydło, oraz papier. W pomieszczeniu stacji znajdowały się dwie pracownice z czego kolejka ustawiała się do jednej pani, ponieważ druga zajęta była rozmową przez tel. Obie kobiety miały na sobie jednakowe schludne stroje. Płacąc za paliwo LPG zaproponowano mi również hot doga, oraz poinformowano o obowiązującej promocji, gdzie za zakup paliwa w ilości minimum 20 litrów, lub zakupy za 20 złotych na sklepie otrzymamy jeden znaczek i katalog gdzie mogę go przykleić i zbierać kolejne, a później wymienić na nagrody. Ponieważ zatankowałam mniej niż 20 litrów i nie miałam zamiaru robić zakupów, więc podziękowałam za informację i widząc, że tworzy się kolejka na zewnątrz zapłaciłam i wyszłam. Wchodząc do samochodu zwróciłam uwagę na wiadro z czystą wodą i myjką do szyb, oraz dostępne foliowe,jednorazowe rękawiczki przy dystrybutorze.