Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Obserwacja dotyczy wcześniejszego kontaktu telefonicznego z pracownikami tego salonu, a także bezpośredniej wizyty już na miejscu. Telefonicznie rozmawiałam z Panem z obsługi, potrzebowałam informacji, czy przy składaniu reklamacji związanej z naprawą telefonu trzeba, oprócz karty gwarancyjnej dostarczyć pudełko.Pudełko troszkę duże, naklejone na nim były numery seryjne telefonu, stąd wątpliwości w jaki sposób zostanie zidentyfikowany sam aparat, karta gwarancyjna i ewentualny brak pudełka. Okazało się, że te naklejki wystarczy oderwać i przykleić na kartę. Sama wizyta i zgłoszenie reklamacji przebiegło na miejscu sprawnie. Pani przyjęła zgłoszenie, sprawdziła dokumentację, wydrukowała potrzebne dokumenty. Otrzymałam informację, iż reklamacja będzie rozpatrzona do 14 dni, ponieważ wysyłana jest do autoryzowanego serwisu w Warszawie. Liczyłam się z tym, bowiem tyle dni trwa procedura określona przepisami p.c., a tym bardziej, że zbliżał się czas świąteczny, który z pewnością jest ograniczony dniami pracy serwisu. Otrzymałam dowód zgłoszenia reklamacji. Pięć dni później w godzinach wieczornych otrzymuję telefon z salonu przy Bora Komorowskiego, gdzie miły pan uprzejmie informuje, iż telefon jest gotowy po naprawie do odbioru. Z ciekawości pytam, do której godziny jest dzisiaj czynne, Pan zapewnia, że może poczekać, jeśli zdecyduję się odebrać telefon kilka minut po zamknięciu salonu, by odebrać jeszcze w tym samym dniu. Po odbiór telefonu udałam się następnego dnia, w godzinach wczesno popołudniowych. Pani z obsługi bardzo grzecznie mnie obsłużyła, wydała telefon z naprawy, sprawdziła, czy działa, przyjęła ode mnie dokumenty zgłoszeni reklamacji. Sprawnie, grzecznie, uprzejmie. Zaskoczeniem jakże miłym dla mnie, było to, że mimo weekendu reklamacja została załatwiona w ciągu 5 dni. Lokal operatora sieci Plus GSM czysty, ulotki poustawiane starannie w specjalnych gablotach, w punkcie dostępne dwa miejsca do obsługi klientów.