Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Udałem sie do tego sklepu na zakupy. Jak na sobotę było tam bardzo mało klientów, więc zakupy zajęły mi bardzo mało czasu. W sklepie panował porządek, produkty były poukładane, a podłoga, regały i lodówki czyste. Owoce i warzywa wyglądały na świeże. Na sali sprzedaży widziałem jednego pracownika, który wykładał towar na półki.Gdy wybrałem już wszystkie potrzebne mi produkty to udałem się w stronę kas. Wybrałem stanowiska samoobsługowe, ponieważ były tu najmniejsze kolejki i po upływie kilkudziesięciu sekund jedna z 8 kas się zwolniła i podszedłem do niej. Obsługa maszyny jest bardzo prosta i intuicyjna, ponadto komputer głośno i wyraźnie mówi co należy zrobić. Zauważyłem, że można łączyć płatności, tzn. można część kwoty zapłacić kartą, a kolejna gotówką. Bardzo dobry pomysł, dla tych którzy mają niewystarczającą ilość środków na koncie czy w portfelu. Przy stanowiskach była obecna sprzedawczyni, która z przyjemnością pomagała klientom, którzy mieli jakieś problemy z urządzeniem.