Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Beata_735

Dotycząca firmy: matras.pl

Treść opinii: Bardzo często odwiedzam tą księgarnię lub kupuję u nich w Internecie. Tym razem potrzebowałam książkę na następny dzień. W Internecie była dostępna od zaraz, ale doliczając przesyłkę, byłaby ona u mnie w domu za późno. Zadzwoniłam więc do najbliższej księgarni z pytaniem, czy książka jest dostępna i w jakim czasie można ją mieć na miejscu. W księgarni nie było książki na stanie, ale pracownik sprawdził mi szybko, czy jest dostępna i w jakim czasie będę ją miała w księgarni. Podkreślę, że zadzwoniłam przed otwarciem sklepu i mile się zaskoczyłam, ponieważ pracownik odebrał telefon i bez problemu udzielił mi informacji. Dowiedziałam się, że książkę mogę mieć za dwa dni. Trochę to było dla mnie za długo, ale nie miałam wyjścia. Po dwóch dniach zadzwoniłam jeszcze z pytaniem, czy książka jest na pewno w księgarni. I okazało się, że była. Pojechałam i zauważyłam, że książka była nawet schowana i zarezerwowana dla mnie. Obsługa w tej księgarni jest bardzo miła i pomocna. Panie chętnie udzielają pomocy i doradzają w wyborze pozycji książkowych. Poza tym znają bardzo dobrze asortyment księgarni i wiedzą, gdzie co się znajduje. W księgarni jest dużo ciekawych pozycji, panuje w niej porządek, a książki są ułożone tematycznie, a następnie alfabetycznie według autora. Kiedy płaciłam za książkę kosztowała ona zdecydowanie mniej niż się dowiedziałam przez telefon wcześniej. Byłam mile zaskoczona, ponieważ okazało się, że w tym dniu w księgarni był rabat weekendowy. Panie pracują sprawnie, zawsze jest ktoś obecny przy kasie i można szybko dokonać płatności. Poza tym można również płacić kartą, co jest bardzo wygodne i praktyczne. Bardzo jestem zadowolona z zakupu i z obsługi. Księgarnia jest dobrze usytuowana, ponieważ jest w centrum miasta. Na pewno wrócę jeszcze do tej księgarni.