Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Edo Sushi
Treść opinii: Edo to miejsce, które zapamiętałam z dobrej kuchni, po której zostały już tylko wspomnienia. Kiedy po raz pierwszy odwiedziłam EDO (a było to dość dawno) zachwyciłam się nie tylko wystrojem lokalu, ale także smakiem doskonałego wówczas sushi. Po powrocie do kraju postanowiłam odwiedzić miejsce, które tak mocno i pozytywnie utkwiło mi w pamięci i niestety bardzo się rozczarowałam. Na pierwszy rzut oka widać, że lokal wymaga stanowczego odświeżenia, uwagę od wystroju lokalu zdecydowanie odwraca obsługa, która miło wita gości i z pełnym zaangażowaniem stara się dobrze obsłużyć klienta (to duży plus dla restauracji, gdyż muszę przyznać iż w przeszłości serwis był nieco gorszy). Oprócz kelnerów zmienił się też personel sushi masterów, ponieważ nie rozpoznałam żadnej twarzy za barem. Zabrakło też Pana Japończyka, który jak dla mnie był wizytówką tej restauracji. Wraz ze zmianą kucharzy zmieniło się także sushi, które nie smakuje tak jak dawniej rolki się rozklejają, są mało dopracowane, a ryż nie co suchy i zbity. Pojawiły się nowe pozycje w karcie w tym sushi na ostro, które uwaga jest baaardzoo!!! Ostre i zabija smak pozostałych składników. Ponieważ jestem fanką sushi siedziałam przy barze, gdyż lubię patrzeć jak sushimasterzy wykonują swoją pracę, szkoda tylko, że są tak bardzo pochłonięci tym co robią, gdyż trudno nawiązać z nimi kontakt. W Edo coś się zmieniło, zniknęła ta magiczna atmosfera tego miejsca, która była kiedyś. Mimo wszystko spokojna, nastrojowa muzyka i kieliszek wina śliwkowego sprawił, że przez chwilę poczułam się w Edo tak jak kiedyś.