Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jak dla mnie jest to jedna z najgorszych instytucji przez jakie byłem obsługiwany. Niestety musze mieć regularnie styczność z tym bankiem ponieważ obsługuje on mojego pracodawce, któremu już niejednokrotnie sugerowałem zmiene. Bank po remoncie wygląda bardzo ładnie są 4 stanowiska kasowe oraz 3 bezgotówkowe ( sprawiaja wrażenie bezużytecznych chyba, że ich funkcją jest patrzenie na ogromna kolejke do kas). Za każdym razem obsługa, a właściwie czas oczekiwania na obsługę trwa od 20-40 minut (z ręką na sercu i z zegarkiem na ręku zmierzone) Ogólnie najdłuższy czas po którym opuściłem placówke dokonując tylko wpłaty w kasie wynosił 54 minuty!!! ( mamy 21 wiek KPINA!). Co do wiedzy nie mam zastrzeżeń bo pracownicy odpowiadają na pytania bezproblemowo. Ogólnie nigdy nie skorzystam z ich usług ze względu na czas oczekiwania na obsługe.