Opinia użytkownika: Beata_735
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Często tankuję na tej stacji, ponieważ mam po drodze. Stacja bardzo dobrze widoczna z drogi. Wjazd na nią jest wygodny i bardzo dobrze oznakowany. Wszystkie rodzaje paliwa są dobrze oznaczone na stacji. Jest na niej czysto, są kosze na śmieci przy dystrybutorach, rękawiczki foliowe oraz wiadra z płynem do mycia szyb. Kiedy tankuję gaz, muszę zadzwonić po obsługę. Tym razem, ku mojemu miłemu zaskoczeniu, obsługa przyszła szybko. Pracownik był bardzo miły, przywitał się i zapytał, ile zatankować. Odpowiedziałam ile potrzebuję i tyle też mi wlano gazu. Poszłam do kasy. Wejście na salę sprzedaży jest szerokie i swobodne. Wszystkie półki i regały w sklepie są odpowiednio ustawione i jest do nich wolny dostęp. W sklepie jest również szeroki wybór jedzenia i napojów. Podeszłam do kasy. Była kolejka. Niestety obsługa przy kasie, na tej stacji, pracuje dość wolno. Pracownicy powolnie pracują. Zawsze czekam dłużej w kolejce niż tankuję paliwo. Kiedy była moja kolej, kasjer też mnie przywitał uprzejmie i upewnił się, z którego dystrybutora tankowałam. Kasjer za każdym razem pyta, czy coś jeszcze, a może kawa, a może wafelek, a może coś innego. Jest to dość męczące. Tankowałam już na innych stacjach Orlen, i nikt mnie tyle nie pyta, co na tej stacji. Proces zapłaty jest bardzo powolny. Pracownicy mozolnie wydają resztę i paragony, jednak robią to uprzejmie. Ostatnio mieli też lekki bałagan na ladzie. Leżały faktury i inne dokumenty. Gdyby nie powolna obsługa przy kasie, to byłoby wszystko dobrze i cała wizyta byłaby przeprowadzona sprawnie, ponieważ tankowanie było szybkie i zgodne z moimi oczekiwaniami.