Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odwiedziłam bank by wypłacić 50 dolarów z konta walutowego. Dzień wcześniej złożyłam w innym oddziale banku dyspozycję wypłaty. Po wejściu do banku okazało się, że wszystkie kasy obsługują klientów i musiałam chwilę poczekać. Czekałam na miękkiej kanapie. Po chwili z ostatniej kasy pan zaprosił mnie do siebie. Poinformowałam, go że chciałam wypłacić 50 $. Pan wyciągnął wielki segregator i zaczął szukać mojego wniosku. Poinformowałam go, że dyspozycję składałam w innym banku w dniu wczorajszym. Pan poprosił mnie o chwilę cierpliwości, poprosił bym usiadła na kanapie, bo procedura chwilę potrwa i musi to wyjaśnić, gdzie jest mój wniosek. Po około 5 minutach, okazało się, że wniosek został przysłany mailowo, ale trzeba go wypisać jeszcze raz. na szczęście pan sam go już wypisał, a ja tylko miałam się podpisać. W końcu, po żmudnych zabiegach udało mi się wypłacić walutę. Pan zaoferował mi jeszcze pomoc. Zapytałam o możliwość wymiany karty kredytowej na nową. Uzyskałam częściowe informacje. Pan był bardzo miły, ale chyba był nowym pracownikiem i o wszystko musiał pytać kolegów/przełożonych. Trochę to długo wszystko trwało, a mnie się trochę spieszyło, więc podziękowałam panu za pomoc, bo gdybym zaczęła zadawać kolejne pytania, to mogło by to trwać kolejne cenne minuty.