Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odwiedziłam Bank Millennium, gdyż chciałam wypłacić walutę z mojego konta walutowego. W banku była niewielka kolejka do kas, więc usiadłam na krzesełku by poczekać. Po niedługiej chwili zainteresowała się mną pani ze stanowiska obok kas i zapytała w czym może pomóc. Podziękowałam jej tłumacząc, że chcę wypłacić gotówkę. Po podejściu do kasy poinformowałam panią, że chcę wypłacić walutę. Pani odpowiedziała, że należy to wcześniej zgłosić. Odpowiedziałam, że nie ma sprawy, mogę walutę odebrać innego dnia i że chcę złożyć zamówienie. Pani zapytała o jaką walutę chodzi. Odpowiedziałam, że o dolary. Pani stwierdziła, że nie mają obecnie dolarów. Odpowiedziałam, że mogę zaczekać kilka dni. Pani zapytała o jaką kwotę mi chodzi. Odpowiedziałam, że jedynie 50 dolarów. Pani stwierdziła, że walutę będą mieli, gdy będzie zapotrzebowanie na minimum 3000 $!!!! Rozbawiło mnie to. I zirytowała. Zapytałam wobec tego jak mam wypłacić swoje pieniądze, skoro bank oferuje usługę prowadzenia konta walutowego, ale waluty wypłacić nie można. Zostałam poinformowana, że mogę popytać w innych oddziałach banku. Z okienka obok zainteresowała się mną inna pani. Zapytała gdzie mieszkam i podała inne lokalizacje oddziałów w pobliżu. Zaczęłam mówić, że jak wjadę wózkiem do innego oddziału na toruńskiej starówce, gdzie wszędzie są schody. Ponieważ byłam z dzieckiem w wózku i moja latorośl już się trochę niecierpliwiła zaistniałą sytuacją, pani postanowiła zadzwonić do pobliskich oddziałów i zapytać czy mają walutę. Okazało się, że z dwóch oddziałów, tylko jeden ma walutę. Powiedziano mi, że mogę złożyć dyspozycję u nich na odbiór waluty w innym oddziale na dzień jutrzejszy. Tak też zrobiłam. Trochę mnie to wszystko kosztowało nerwów. Dobrze, że jedna z pań wpadła na pomysł by w ten sposób mi pomóc załatwić tę sprawę. Ewidentnie bank się nie popisał jesli chodzi o obsługę konta walutowego.