Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BoboMarket

Treść opinii: Obsługa -fatalna. Kupiliśmy wózek. Nie dość że pani dała nam egzemplarz z ekspozycji (nie pytając czy nam to odpowiada), to po dojechaniu do domu okazał się uszkodzony, o czym nie zostaliśmy poinformowani. Przez całe zakupy nikt z obsługi nie pokwapił się z pomocą, trzeba było samemu się prosić, żeby ktoś podszedł. Panie sprawiały wrażenie wręcz niezadowolonych, że ktoś przerywa im rozmowę. Po skasowaniu należności również zero pomocy ze złożeniem wózka by zmieścił się do bagażnika. Dodatkowo panie spakowały elementy wózka (folię przeciwdeszczową, instrukcję obsługi i kilka drobiazgów) do reklamówki, której zapomniały nam dać! W domu zorientowaliśmy się, że brakuje kilku elementów i wróciliśmy do sklepu, ale był już zamknięty. Dziwię się naprawdę, że żadna z 4 pań nie wyszła na parking, żeby przekazać nam towar, a na parkingu spędziliśmy dobre 5 minut zanim uporaliśmy się z zapakowaniem bagażnika. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!