Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Kolporter
Treść opinii: Potrzebowałam pilnie doładowania do telefonu komórkowego, więc wstąpiłam do najbliższego saloniku Kolportera, a taki mieścił się akurat w budynku sklepu sieci Lewiatan. Jest on bardzo kameralny, więc kiedy chciałam zorientować się w asortymencie prasowym musiałam dłuższą chwilę "kluczyć" wzrokiem po ciasno powkładanych okładkach czasopism. Chwilę po moim wejściu w strefę saloniku sprzedawca, młody mężczyzna krępej budowy ciała, zapytał czy coś może mi podać. Poprosiłam o doładowanie do telefonu za 5 zł, ale okazało się, że muszę zapłacić 5,50zł. Wiem, że 0,50zł jest doliczane do doładowań o małych kwotach, ale sprzedawca nie wyjaśnił mi dlaczego płacę więcej. Gdy podziękowałam za kod sprzedawca wrócił do swoich zajęć nie zwracając już uwagi na klienta, który jeszcze nie odszedł od kasy...