Opinia użytkownika: Anna_3918
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Sklep wyglądał bardzo dobrze zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz: szyby witryny były umyte, podłoga czysta, a na półkach nie było widać śladu kurzu. Duże reklamy sprzętu komputerowego na witrynie sklepowej zachęcały do wejścia. Asortyment sklepu nie był duży. Większość (ok. 70% laptopów/netbooków/ultrabooków) była włączona. Widoczne animacje, reklamujące konkretne marki komputerów/oprogramowania/procesorów nie pozwalały jednak na dojście do treści. W zasadzie tylko jeden z tych laptopów pozwalał na samodzielne odkrywanie jego funkcji. Gdy weszłam do sklepu, sprzedający był akurat zajęty obsługą innego klieta. Nie musiałam jednak czekać długo, bo po ok. 2 minutach Pan podszedł do mnie i spytał w czym może mi pomóc. Poprosiłam o radę w doborze laptopa: dobrego zarówno do pracy w domu, jak i w trasie (w pociągu, w szkole, w pracy). Pan zadał mi zaledwie dwa pytania, aby już po chwili zarekomendować sprzęt spełniający moje wymagania. Choć musiałam dopytywać się o parametry laptopa, odpowiedział na każde moje pytanie. Mimo, że nie zdecydowałam się zakup sprzętu, otrzymałam wydruk jego specyfikacji. Pan był miły i uprzejmy, wykazał się odpowiednią wiedzą i profesjonalnym podejściem do klienta. Żałuję jednak, że nie zaproponował mi innych laptopów, tak abym miała szersze pole wyboru.