Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Wybrałam się do marketu specjalnie po kilka produktów zamieszczonych w gazetce reklamowej, którą przeglądałam dzień wcześniej. Były tam między innymi młode ziemniaki w cenie 1,49 zł/kg, ale kiedy zobaczyłam jak wyglądają te produkty to odechciało mi się zakupów Ziemniaki były zwiędnięte, pogniecione, niektóre pognite. Ich jakość była naprawdę niska. Miałam zamiar kupić też pomidory, bo ostatnio były w dość atrakcyjnej cenie. Teraz jednak cena uległa znaczącej podwyżce i kosztowały prawie 6 zł/kg. W dodatku ich jakość była bardzo podobna do tej, jaką prezentowały ziemniaki. Zresztą jakość towarów była adekwatna do wyglądu jaki prezentował sam sklep. Na jego terenie było niezbyt czysto, a na półkach panował lekki bałagan. Warzywa tez nie były zbyt ładnie ułożone w koszach, a niektóre zwyczajnie nadawały się do kosza. Sytuację na brudnej podłodze próbował poprawić pan z obsługi, który ciągle przemieszczał się na małym wózeczku sprzątającym z mopem, ale tak naprawdę tylko przeszkadzał klientom w zakupach zamiast sprzątać. Po udaniu się do kasy musiałam oczywiście czekać dobrych kilka minut, ponieważ pani kasjerka nie spieszyła się zbytnio z wykonywaniem swoich obowiązków. Była średnio miła, raczej wykonywała swój obowiązek, bo musiała. Na pewno nie robiła tego z czystej przyjemności. Co prawda używała wobec mnie zwrotów grzecznościowych, ale odebrałam to raczej jako wydukaną regułkę, a nie grzeczne słowa.