Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: PKP Lublin
Treść opinii: Na weekend wybieram się do Gdańska i chciałam zakupić bilet i zapłacić za niego kartą. Niestety nie mogłam tego uczynić przy ulicy Okopowej bo tam płatność kartą była niemożliwa. Dlatego wybrałam się na Plac Dworcowy do głównej kasy pkp w Lublinie. W kasie nie było wielkiego ruchu. Na 5 kas 3 były otwarte. Przede mną była jedna osoba. Kasjerka zaczęła mnie obsługiwać. Była bardzo miła dokładnie powiedziałam jakie bilety mnie interesują. zapytała mnie czy bilety mogą być na jednym blankiecie. Odpowiedziałam, że tak. Kobieta była bardzo przyjazna i porozmawiała ze mną na temat zmiany rozkładu i ze pociąg którym chce jechać był kiedyś wcześniej. Zapytałam z którego toru pociąg będzie odjeżdżał i również zostałam bardzo mile potraktowana i kobieta wszystko mi wytłumaczyła. Byłam bardzo zadowolona z obsługi.