Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Zapowiadana piękna pogoda na pierwsze dni maja zmusiły mnie do udania się z moim super rowerkiem do serwisu na przegląd. Wybrałem Decathlon koło "Reduty". Przed wejściem było czysto a jeden z pracowników malował pasy przejścia dla pieszych. W dwóch stojakach wywieszone były plakaty informujące o ofercie sklepu. W jednym oferta była stara (do 24/04/2012) a w drugim aktualna. Po wejściu do sklepu natknąłem się na pracownika ochrony. Spojrzał na mnie idącego z rowerem ale mnie nie powitał. W serwisie natomiast podszedł do mnie młody mężczyzna w wieku około 28 lat i wzroście około 180 cm i powiedział "dzień dobry, w czym mogę pomóc?". Uśmiechnął się przy tym serdecznie. Wyjaśniłem o co mi chodzi a pan poinformował mnie o różnych możliwościach rozwiązania moich problemów. Było ich kilka więc idąc za radą pana R. (imię do mojej wiadomości) skorzystałem z ekspresowej wymiany dętki. Na resztę umówiliśmy się za tydzień, gdyż były to drobiazgi nie wpływające na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Pan był bardzo życzliwy, konkretny i odniosłem wrażenie, że chce mi pomóc a nie naciągnąć na dodatkowe koszty. Z fakturą udałem się do kasy. Była tam pani w wieku około 30 lat i wzroście około 160 cm z jasnymi,krótkimi włosami. Kasjerka powiedziała "dzień dobry", szybko przyjęła ode mnie zapłatę za usługę i z uśmiechem pożegnała mnie mówiąc "do widzenia". W czasie kiedy rower był w serwisie chodziłem po sklepie. Zauważyłem bardzo duży wybór rowerów, które były na miejscu przygotowywane do jazdy przez dwóch około 25 letnich pracowników. W sklepie było czysto, towary stały równo na półkach a etykiety informowały o cenie. W tym miejscu aż chce się uprawiać jakiś sport.