Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Dnia 26 kwietnia 2012 roku, ok. godz. 17:00 byłem w sklepie Komfort w Siedlcach przy ul. Czackiego 4. Podczas wejścia do sklepu zostałem przywitany przez pracownika, który znajdować się w strefie wejścia, po czym udałem się do działu z panelami podłogowymi.Po rozejrzeniu się po tym dziale, podszedłem do pracownika, aby prosić go o pomoc. Sprzedawca zareagował z uśmiechem na moją prośbę, przeszedł ze mną z powrotem do działu z panelami i podłogami drewnianymi i udzielił mi odpowiedzi na moje pytania. Przedstawił różnicę pomiędzy tańszymi, a droższymi panelami. Został mi również zaproponowany montaż i pomiar bezpośrednio u mnie w domu, kiedy zdecydowałbym się na zakup paneli podłogowych. Przedstawił również korzyści wynikające z tego, czyli: brak opłaty za dowiezienie zakupionego towaru, niższa cena towaru, bezpłatny pomiar i gwarancja na podłogę. Zaproponował również towary komplementarne tj. folia, listwy wykończeniowe oraz pianka pod panele.Pracownik prowadzący rozmowę handlową: mężczyzna ok. 25 lat, szczupła budowa ciała, ok. 179 cm wzrostu, włosy krótkie czarne - nie posiadał identyfikatora z imieniem, był ubrany w firmowy T-Shirt. Można było wyczuć, że sprzedawca zna się na prezentowanych przez siebie towarach, co wzbudziło moje zaufanie do sklepu. W sklepie był obecny również kierownik sklepu zajęty obsługą klienta (posiadał identyfikator) i jeszcze dwóch innych pracowników ubranych w stroje firmowe, jednak bez identyfikatorów.Oceniając dzisiejszą wizytę, zdecydowanie bym powrócił do tego sklepu i dokonał zakupu, nie ukrywam, że w niedługiej przyszłości może to się zdarzyć.