Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Chcąc szybko „coś” zjeść, wjechałam na stację benzynową BP. Na zewnątrz stacji czysto, dostępne wiadra z wodą i wycieraczkami do szyb, foliowe rękawiczki. Przed wejściem na stację wystawione produkty, m.in. kwiaty w lodówce. Niestety, nieaktualne imię osoby obchodzącej imieniny – w dniu 26.04 stacja zachęcała do nabycia kwiatów dla Marka w dniu 25.04. W środku nie było długiej kolejki do kas. Przeszłam między półkami, aby zrobić zakupy. Towar na półkach poukładany, nie widać było pustych miejsc. Asortyment szeroki – produkty spożywcze, drogeryjne, prasa. Produkty w wyższych cenach, aniżeli w innych punktach spożywczych, ale to standard na stacjach benzynowych. Podeszłam do punktu Wild Bean Cafe, zamówiłam kawę i nugetsy. Pani doprecyzowała moje zamówienie, zaproponowała skorzystanie z produktów będących w promocji. Gdy podziękowałam, Pani podała kwotę do zapłaty, spytała czy mam kartę do zbierania punktów w programie lojalnościowym. Wydając resztę Pani powiedziała ile punktów dostałam za bieżącą transakcję i ile ogółem ich mam. Po krótkiej chwili oczekiwania otrzymałam kawę. Trochę dłużej musiałam czekać na nugetsy, ale czas oczekiwania był akceptowalny. Cała wizyta przebiegała sprawnie, obsługująca mnie Pani była uprzejma, ale odczuwałam, że była to uprzejmość „wyuczona”, sztywna. Przed wyjściem ze stacji skorzystałam też z ubikacji – było czysto.