Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Diagnostyka
Treść opinii: Po ostatniej wizycie u lekarza otrzymałem skierowanie na wykonanie pewnych badań labolatoryjnych, które zwykle zresztą wykonuję. Postatnowiłem w tym celu odwiedzić znane mi juz labolatorium w którym z reguły te badania wykonywałem. Wchodząc do środka jak zwykle przywitał mnie porządek panujący dookoła: czysta podłoga, umyte okna oraz personel w czystych i wyprasowanych fartuchach. Niestety jak się potem okazało wizyta już nie przebiegała tak miło i sympatycznie jak chciałem. Na wstępie zostałem poinformowany o zmianie cen interesujących mnie badań. Zmiany były oczywiście na wyższe. Co ciekawe - robię te badania kilka razy w roku i za każdym razem ich cena się zmienia. "No trudno" pomyślałem. Niestety dalsza część wizyty również do przyjemnych nie należała. Wewnątrz laboratorium wisiał plakat informujący o promocji niższych cen świadczonych badań do końca miesiąca. Zatem kiedy przyszła pora na uiszczenie zapłaty za badania upomniałem się o to, ale "miła" pani swierdziła, że promocja się już skończyła! Nie pomogły moje pytania o ważność plakatu i o to, że to zakrawa o wizycie u rzecznika praw konsumenta. promocji już nie ma i tyle. Ale dostałem propozycję otrzymania 5% rabatu jako stały klient! Grzecznie o niego poprosiłem. Jakie było moje zdziwienie gdy na paragonie w rezultacie i tak żadnego rabatu nie otrzymałem. Nie mając żadnego logicznego wytłumaczenia pozostaje mi po prostu wyjątkowo negatywnie ocenic tę wizytę pod względem zarówno obsługi jak i ceny, bo do całej reszty, np. czasu oczekiwania na wyniki czy porządku i czystości w laboratorium zastrzeżeń nie mam.