Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Magro
Treść opinii: Na zewnątrz cukierni były wystawione stoliki. W środku znajdowały się dwie lady chłodnicze z lodami umieszczonymi w oddzielnych pojemnikach, według smaków. Etykietka z ceną za gałkę loda była przyklejona do szyby lady chłodniczej. W dwóch innych ladach znajdowały się wyeksponowane na talerzykach ciasta, z podanymi ich nazwami oraz cenami. Na tablicy zawieszonej na ścianie były wypisane ceny napojów.Za ladą stało troje pracowników ubranych w firmowe stroje. Kiedy podeszłam do lady, pracownica zapytała "słucham?". Obsługa była sprawna - zostałam szybko obsłużona, pracownica podała kwotę do zapłaty oraz kwotę reszty. Usiadłam przy stoliku w środku lokalu, żeby zjeść lody. Blat był czysty, nie było na nim plam ani papierków. Fotel był wygodny i niezbyt głośno grała muzyka.