Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Gracja
Treść opinii: Dojście do hurtowni było swobodne. Mimo, że drzwi wejściowe wychodzą bezpośrednio na parking, przy wejściu nie stał żaden samochód. Po wejściu do środka zauważyłam kasjerkę, która obsługiwała klientkę. Akurat pakowała jej zakupy do reklamówki. Przed wejściem na salę sprzedaży wzięłam koszyk, był czysty. Ubrania wisiały uporządkowane według rodzajów na wieszakach. Nie były pogniecione, nic nie leżało na ziemi. Część ubrań - sukienki - była dodatkowo zapakowana w ochronne folie. Pracownice były we własnych ubraniach, ale miały przypięte identyfikatory. Zauważyłam, że nie oferowały klientom pomocy, jeśli sami nie podeszli do nich z pytaniem. Były jednak widoczne, więc nie musiałam czekać na pomoc, kiedy poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru spodni, które chciałam przymierzyć. Pracownica była życzliwa i sprawnie znalazła poszukiwany rozmiar, skierowała mnie do przymierzalni. Połowa przymierzalni była wolna, więc nie musiałam czekać. W kabinie podłoga i lustro były czyste, były wieszaki na ubrania.Kiedy wyszłam z przymierzalni i powiedziałam, że nie kupię spodni, pracownica wzięła je ode mnie. Zaopatrzenie i obsługę sklepu oceniam jako bardzo dobre.