Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vision Express

Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi reklamacyjnej w tej sieci. W moich okularach starła się farba na oprawkach. Oddałem do reklamacji. Pani obsługująca nieco obrażona powiedziała, że "może spróbować "takie coś" oddać do reklamacji. Po wypełnieniu formularza i okazaniu faktury zabrano mi okulary i poinformowano, że do 2 tygodnie będzie odpowiedź CZY W OGÓLE UZNAJĄ reklamację. Nikogo nie obchodziło, że 2 tygodnie jestem bez okularów czekając w sumie być może na odmowę (jakby na miejscu Pani nie mogła określić czy to podlega reklamacji to powinna opisać uszkodzenie i wysłać formularz o decyzję w centrali). Mieli zadzwonić do mnie ale kiedy minęło 14 dni roboczych (bo w tej firmie nie ma tak lekko, że 2 tygodnie to 14 "zwykłych" dni) sam zadzwoniłem. Tym razem oburzony Pan poinformował mnie, że na realizację tej reklamacji mają miesiąc więc nie powinienem mieć pretensji oraz, że odezwą się jak będzie decyzja. Po kolejnym tygodniu udało się uzyskać informację, że okulary są zrobione i mogę je odebrać w salonie. A teraz porównanie z reklamacją uszkodzonych okularów mojej żony w innej firmie - pojechaliśmy w niedzielę. Pani bez pytania o fakturę sprawdziła dane osobowe w systemie, obejrzała okulary z pękniętą oprawką i powiedziała, że w ciągu tygodnia będzie nowa oprawka ale nie chce zostawiać żony bez okularów, więc jak oprawkę doślą to na poczekaniu szkła zostaną przeniesione. A to były okulary SŁONECZNE!. We wtorek mieliśmy telefon, że już jest oprawka i zapraszają do salonu na wymianę. Reklamacja załatwiona w 48 godzin z uśmiechem i SZACUNKIEM dla klienta a w VISON EXPRESS tylko były fochy i 3 tygodnie bez okularów. Szanowni AMATORZYz VISION EXPRESS proponuję uczyć się od profesjonalistów!Dodam, że po tak długiej realizacji reklamacji wysłałem maila do Vision z zapytaniem czy takie mają standardy oraz, że to jest żart chyba, że informują, że mogą zabrać okulary na miesiąc czasu i powinienem się cieszyć, że wogóle przyjmują do reklamacji - mail oczywiście został bez odpowiedzi.