Opinia użytkownika: Agnieszka_2923
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W celu zapoznania się z ofertą lokaty udałam się do placówki bankowej . Na sali obsługi wszystkie stanowiska doradcy były zajęte. Byłam 2 osobą , która czeka na obsługę. Po wejściu do placówki sama zajęłam miejsce i czekałam, aż zostanę poproszona. Początkowo miałam wrażenie, że nikt mnie nie zauważył. Jednak , gdy doradca skończył obsługiwać zaprosił mnie do swojego stanowiska. Podeszłam z ulotką promocyjna lokatę. Doradca odpowiedzią na moje wszystkie pytania i wątpliwości. Szukał rozwiązania na problem jaki przedstawiłam, tj. , że kończy mi się lokata w innym banku i nie znam obecnie konkretnej kwoty, czy muszę ją teraz określić, jak mam zasilić lokatę – zaproponował założenia bezpłatnego konta oszczędnościowego, z którego będę mogła zasilić lokatę przelewem lub bezpośrednio przy zakładaniu wpłacić gotówkę. Na zakończenie zaprosił mnie ponownie w celu dokonania transakcji.