Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Witam! Jestem oburzony na lekceważącą obsługę punktów Orange, TPSA podobno to jest jedna firma. Po otrzymaniu pisma z TPSA informacji pisemnej, o znaku SPICBO/652//ZW/RS/75523052/12, dnia 13 kwietnia, usiłuję zwrócić do najbliższego salonu, zgodnie z wytycznymi TP SA.Pierwsze podejście w galerii M1 w Markach okazało się nie trafione, tłum ludzi kłębiący się w punkcie odwiódł mnie od zamiaru. Następna wizyta w salonie w Łomiankach również bez efektu, otrzymałem informację, że brak jest uprawnień do realizacji umów TP SA. Trzecia wizyta w Galerii Mokotów, również skończyła się niepowodzeniem, po dłuższym oczekiwaniu dowiedziałem się, że najbliższy punktzwrotów jest w LECRERCU przy Ciszewskiego. Pojechałem tam i o dziwo udało się zwrócić sprzętstanowiący komplet do odbioru beznadziejnej, wolnej wersji internetu i skandalicznie słabej TV.Tak zakończyła się moja trzyletnia umowa z TP SA, do przyłącza internetowego i bardzo ograniczona programowo telewizja. Sygnał nazywany NEOSTRADĄ to ogromna porażka, technicznie najsłabszerozwiązanie w kraju, dużo błędów i bardzo ograniczona oferta programów telewizyjnych.Technicznie słaby system nie do przyjęcia, możliwości odstąpienia od umowy tylko po zapłaceniu kar lubpo okresie męczącej i prymitywnej umowy terminowej. Pozdrawiam Grzegorz T. Warszawa