Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Kobiecy sposób na niskie ceny.No nie tak do końca z tymi cenami jest super.Nieco są one faktycznie niższe niż w sieci Drogeria Natura ale wyższe niż w Rossmanie.W odniesieniu do powyższych drogerii Hebe ma jeszcze jeden mankament.Bardzo mała ilość sklepów pod tym szyldem.I choć jest to stosunkowo młody projekt portugalskiego Jeronimo Martins Dystrybucja identyfikowanego głównie jako właściciela dyskontów Biedroka,, nie minął jeszcze rok od otwarcia pierwszego lokalu a było to w maju zeszłego roku, to jednak rozbudowa sieci następuje powolutku.W Warszawie są dwa sklepy pod adresami: Solec 83 Aleje Jerozolimskie 11/19I właśnie od czasu do czasu w Alejach Jerozolimskich zdarza mi się bywać i coś kupić. No i trzeba oddać Hebe że dostępne są tu marki gdzie indziej nie obecne.A ogólnie rzecz traktując jakość obsługi jest na całkiem przyzwoitym poziomie.Zewnątrz sklep cały czas pisząc o tym przy Alejach Jerozolimskich prezentuje się elegancko, ciepło i kusząco.Ściany i wahadłowe drzwi to szklane po całości panele, przyozdobione naklejkami charakteryzującymi markę, za nimi ciekawie pomyślane aranżacje kompozycji wybranych z oferty produktów.Za wejściem wita nas całkiem przestronne wnętrze, o ciekawym planogramie.Całkiem sporo miejsca choć są takie punkty gdzie trudno minąć się dwóm klientom i trudno na spokojnie zapoznać z tym co zawiera półka.A to w przypadku chociażby kremu do twarzy jest nieodzowne by mieć chwilę i spokój na zastanowienie się nad satysfakcjonującym nas wyborem.Od mojej ostatniej tu wizyty , kilka tygodni temu zauważam zmiany miejsca ekspozycji niektórych grup produktów, w głębi sali zorganizowano aptekę.Ciekawa oferta spożywcza, delikatesowych produktów.Woda smakowa, trufle, czekolada.Mam czas spokojnie sobie po sklepie mogę pokrążyć, popatrzeć i powybierać .Udaje mi się kupić krem, i dla siebie i dla dziecka.Parę drobiazgów. Wszystko?Wydaje mi się że tak.Udaję się więc do kasy.Jest jedna tylko obsadzona.Podobała mi się szybka reakcja na tworzącą się kolejkę i przywołanie pracownika który by przejął część obsługi kasowej.Sytuacja zastaje więc opanowana i kolejka jak szybko się pojawiła tak szybko i znikła.Miła niespodzianka w postaci gratisowej pomadki.Szkoda że bez opcji wyboru ,ale i tak ten nie spodziewany prezent, upominek bardzo mnie ucieszył i pozytywnie zaskoczył.Pracownicy Panie w przewadze i Panowie ubrani są w firmowe koszulki i mają duże i czytelne identyfikatory na smyczach które noszą na szyi bądź w ręku.Imię i zajmowane stanowiskoSprzedawca- konsultant.Fakt, choć personel nie wychyla się z inicjatywą pomocy klientowi, zapytany i poproszony o poradę chętnie i z uśmiechem nawiązuje dialog.A pracowników jest dużo, część zebrana przy stedzie z kosmetykami Debora gdzie jest prowadzone szkolenie z oferty właśnie tej firmy (chyba).Fakt szkolenia jest jak najbardziej godny przy klaśnięcia i pochwały ale dla czego w godzinach otwarcia sklepu i nie mimo wszystko na zapleczu?Co jeszcze mogę napisać po dzisiejszych zakupach?To że bardzo szybko odstąpiono od pomysłu pobierania prowizji od transakcji kartami płatniczymi.Plus.Czas obsługi też pozytyw.Szybki sprawny.Obsługa miła, uśmiechnięta obeznana z kosmetycznym tematem.Kolejne plusy do odnotowania.I następne za czystość, porządek i swoistą elegancję na wysoki połysk. Za dostępność katalogów wydawanych staranie, na wysokiej jakości papieże dostępnych zaraz za wejściem.Oferta cena też nie jest negatywna.Plus.Wizualizacja ogólna +Lokalizacja nie najgorsza.Minus za widoczne braki na półkach, brak testerów do wszystkich zapachów i to szkolenie też tak mi nie pasuje w tym czasie i tym miejscu.Na paragonie nagłówek sprzedawcy też nie wskazuje jednoznacznie na miejsce gdzie dokonaliśmy zakupów .Nie ma na nim nazwy „Hebe”.Ale ogólnie jestem zadowolona i nie zadziało się nić co do firmy by mnie zraziło i zniechęciło do kolejnych zakupów.Wręcz przeciwnie. Kupiłam co chciałam, w kolejce się nie nastałam a rachunek był całkiem w przyzwoitej wysokości.Obsługa jak już pisałam miła i frontem do klienta co oczywista oczywistość też ma wpływ na to że moje bytowanie w drogerii zaliczam do kategorii miłych i pozytywnych.I mimo minusów satysfakcjonujących.