Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Jakiś czas temu skrytykowano moją opinię co pracy ekspedientek tego sklepu dlatego podczas tej wizyty baczniej przyjrzałam się obsłudze przy okazji drobnej potrzeby zakupowej. Gdy weszłam już w progu usłyszałam dzień dobry od pani Aleksandry – drobna blondynka o prostych włosach opadających na ramiona, makijaż na twarzy, ciemne odzienie, na nim fartuszek w kolorze stonowanej zieleni. Z delikatnym uśmiechem patrzyła na mnie gdy zmierzałam wprost do lady. Zamierzałam kupić szampon do włosów i krem do twarzy, kosmetyki które znam ale aby jednak upewnić się co zachowania ekspedientki (krytykowanego kiedyś w mojej obserwacji przez innego obserwatora) postanowiłam trochę popytać, udając brak mojej wiedzy, tym bardziej, że oczekiwanego kremu i szamponu nie było Co do kremu dowiedziałam się, że jego formuła została udoskonalona i w przeciągu 2 tygodni pojawi się on w „nowym” wydaniu, natomiast jego 15 ml próbkę otrzymałam gratis do dokonanego zakupu. Szampon Brillante był akurat niedostępny, jednak w jego miejsce pani Aleksandra poleciła dwa inne Hamamelis – jeden sam szampon, drugi rodzaj 3 w 1: szampon, odżywka i płyn ułatwiający rozczesywanie. Pracownica przestawiła mi wyczerpująco walory obu tych specyfików, nie okazała znudzenia, niezadowolenia czy ignorancji, nie była też nachalna ani niegrzeczna. Mówiła stonowanym, przyjaznym głosem. Jej zachowanie doskonale komponowało się z wyglądem – było jego dopełnieniem: sympatia, przychylność i pełna kultura. Zdecydowałam się na szampon 12,90 zł/300 ml, ekspedientka udzieliła mi rabatu „ulotowego” dlatego ja zapłaciłam za niego 9,03 zł. Zapytała też mnie czy chcę dobrać jakiś drobiazg do 10 zł aby otrzymać pieczątkę na karcie Stałego Klienta, gdy zgodziłam się, zaproponowała kulkę kąpielową za 1,50 zł. W sklepie porządek idealny dopełniony oświetleniem, którego podbity blask nadawał kryształowo zieloną poświatę całości. Profesjonalizm w całej okazałości.