Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W związku z rebrandingiem TP na Orange zmieniła się też strona do logowania na konto w TP. Pomyślnie pokonałam przeszkody uniemożliwiające mi dostanie się na konto, jednak po zalogowaniu zauważyłam, że wg systemu mam niezapłacony rachunek, który powinien być uregulowany do 20.03.2012r. Zirytowana sprawdziłam historię konta bankowego - przelew wyszedł, zwrotu środków nie było. No to sprawdzam u źródeł - zadzwoniłam na tzw. Błękitną Linię TP. Standardowo - zgłosił się automat, który kazał dokonać wyboru wśród proponowanych opcji. Wybrałam i tu zonk - automat kazał mi podać PIN do zalogowania się do serwisu. Szybki proces myślowy - wybrałam jedną z możliwych opcji - uff, to ten PIN. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem – niedługi. Zgłosiła się Pani, przedstawiła imieniem i nazwiskiem i zapytała w czym może pomóc. Przedstawiam swój problem, Konsultantka sprawdziła historię dokonanych przeze mnie płatności - wszystko jest OK., rachunki są terminowo regulowane. Gdy zwróciłam uwagę na nieprawidłowe dane w koncie internetowym, Pani mnie przeprosiła i dodała, że po zmianie marki nie wszystkie dane zostały poprawnie skonwertowane do nowego systemu i obecnie trwają prace nad wyeliminowaniem błędów. Podziękowałam za informacje i chciałam się rozłączyć, ale Pani poprosiła mnie jeszcze o poświęcenie chwili na rozmowę i zaproponowała internet na linii TP (obecnie korzystam z oferty innego operatora) i pokrótce przedstawiła ofertę. Podziękowałam za dalsze informacje, Pani poprosiła o przemyślenie jej propozycji i również podziękowała za rozmowę. Rozmowa przebiegała w sposób profesjonalny, miły, Konsultantka rozwiała moje wątpliwości dotyczące płatności wobec TP, a ofertę Internetu zaproponowała w sposób nienachalny.