Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu 19/04/2012 mój brat poprosił mnie żebym pojechał za niego do banku i wpłacił mu pieniądze na konto. Gdy podjechałem do banku PKO BP oddział w Koniecpolu o godzinie 8:30 ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem, że bank jest czynny dopiero od godziny 10:00. Trochę mnie to zdziwiło bo po raz pierwszy wybrałem się do tego banku. Gdy podjechałem dwie godziny później i wszedłem do środka trochę zniechęciła mnie kolejka. Były tylko dwie czynne kasy. Moim zdaniem na taką ilość klientów powinni zorganizować ich więcej. Minusem było też to, że miejsc siedzących w kolejce jest tylko cztery. Reszta musiała stać. Za to obsługa klienta bardzo miła i przyjemna. Pani kasjerka zaproponowała mi założenie konta, a ja odmówiłem. I wtedy się zaskoczyłem, nie drążyła dalej tego tematu, nie namawiała i nie czarowała mnie byle żebym tylko sobie założył. Bardzo serdecznie polecam tą placówkę. Personel bardzo miły, kompetentny a budynek czysty i zadbany.