Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy marketu spożywczego Carrefour Market w Lublinie przy ulicy Jana Pawła II. O ile na parkingu przed sklepem było czysto, to już przy koszu na śmieci przy wejściu były porozrzucane papierki. Nie lepiej było wewnątrz sklepu. Przy wejściu na halę brakowało gazetek z ofertą promocyjną, stojak na nie świecił pustkami. Koszyki na zakupy co prawda były, lecz większość z nich wyglądała na brudne (były carne w środku, a koszyki były z niebieskiego plastiku). Podłoga w markecie była brudna, widać było na niej liczne zabrudzenia, a do tego przy głównej alejce, zaraz za wejściem w pobliżu lodówki (z filetem z kurczaka w promocji) była duża kałuża. Na podłodze stała woda i było ślisko. Ogólnie w markecie widać, że panował nieład i bajzel, nawet na wielu półkach towary były przemieszane i źle oznakowane (szczególnie w pierwszej alejce i na półkach z ofertami w promocji). Przy kasie była duża kolejka, do tego była otwarta tylko jedna kasa, a gdy kasjerka użyła dzwonka i zadzwoniła po pomoc, to trzeba było bardzo długo czekać, aż się ktoś pojawi. Wreszcie po kilku minutach pojawiła się pracownica i otworzyła drugą kasę. Dzięki temu kolejka się trochę rozładowała. Kasjerka była miła i uprzejma, jednak ani się nie przywitała ani nie pożegnała na koniec.