Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Zamawiałam po raz kolejny leki przez internet przez portal doz.pl i dziś przyszłam je odebrać do apteki w pasażu Grunwaldzkim. Była już późna godzina, ale w aptece był spory ruch klientów. Były otwarte 2 z trzech stanowisk obsługi i przede mną były 4 osoby. Ustawiłam się w kolejce, która sprawnie przesuwała się do przodu i po kilku minutach nadeszła moja kolej. Pani farmaceutka przywitała mnie uprzejmie, a ja powiedziałam, że chciałam odebrać zamówienie z internetu i podałam nazwisko zamawiającego. Pani farmaceutka poszła na zaplecze i szybko wróciła niosąc moje leki. Po zeskanowaniu ich pani zapytała czy coś jeszcze będzie dla mnie, a ja podziękowałam, bo nic więcej nie potrzebowałam dziś dokupować. Farmaceutka podała kwotę do zapłaty, wydała mi paragon i potwierdzenie płatności, zapakowała leki do woreczka i pożegnała uprzejmie. Wewnątrz apteki było czysto i bardzo jasno. Preparaty będące w ofercie promocyjnej były umieszczone na półkach na wprost stanowisk kasowych i były dobrze widoczne dla klientów oraz oznaczone w sposób czytelny.