Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Dzwoniłam do Nordea w sprawie wcześniejszej częściowej spłaty kredytu. Pani, z którą rozmawiałam była bardzo uprzejma, cierpliwa i grzeczna. Rozpoczynając rozmowę przedstawiała się, przywitała mnie i zapytała mnie w czym może pomóc. Wyjaśniłam w jakiej sprawie dzwonię, a Pani szybko i sprawnie wytłumaczyła mi co muszę zrobić. Zaproponowała nawet, że Mozę w moim imieniu przekazać stosowną dyspozycję do odpowiedniego działu. Byłam mile zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się, że nie będę musiała odwiedzać oddziału banku. Pani poinformowała mnie kompleksowo - przypomniała o prowizjach, opowiedziała jaka jest procedura i kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi z banku. Kwestię załatwiłam podczas jednej krótkiej rozmowy. Pani pożegnała mnie życząc miłego wieczoru.