Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: Udałem się do tej kawiarni by zakupić kawę do ekspressu. Wewnątrz lokalu unosił się przyjemny zapach kawy. Panował tu porządek, wolne stoliki były czyste, krzesła poustawiane, podłoga, kontuar, lodówka również były czyste. Podszedłem do kasy i zostałem powitany przez miłą, młoda baristkę. Następnie zapytała się co sobie życzę. Poprosiłem o opakowanie kawy. Drugi pracownik spytał dokładnie o jaką mi chodzi, po czym ją zmielił i wręczył mi ją. W między czasie kasjerka skasowała produkt, spytała się czy posiadam 5 pieczątek na karcie lojalnościowej, by uzyskać 25 procent zniżki. Niestety, jeszcze tylu nie mam, więc musiałem zapłacić regularną cenę, ale miłe było to, że pracownik troszczy się o to by klient mógł zaoszczędzić pieniądze. Pracownicy mieli przez cały czas uśmiech na twarzy i byli bardzo mili i uprzejmi. Używali zwrotów grzecznościowych, tj. proszę, dziękuję, zapraszam ponownie.