Opinia użytkownika: Aneta_653
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Sklep posiada bardzo szeroki asortyment towarów spożywczych i przemysłowych. Ceny w bardzo szerokim przedziale zarówno dla klienta niezbyt zamożnego jaki dla klienta wymagającego wymagającego. Przestrzeń rozsądnie zagospodarowana, łatwo można się zorientować w rozkładzie sklepu. Przestrzeń wokół kasy w której płaciłam za zrobione zakupy była zbyt mocno "zagracona". Przez to iż zbyt dużo półek z drobnymi towarami ustawiono wokół kasy jest zbyt maoł miejsca na ab wygodnie wypakować zakupu na taśmę. Taśma była brudna. Pani obsługująca kasę ubrana była w służby strój (fartuszek z logo sklepu), sprawiała schludne wrażenie (delikatny makijaż, bezbarwny lakier do paznokci, czyste dłonie). Nie miała identyfikatora. Pani przywitała się słowami "Dzień Dobry Pani", w trakcie skanowania towarów spytała czy posiadam kartę punktową sklepu. Gdy spytałam co to za karta wyjaśniła mi, ze w Punkcie obsługi klienta mogę dostać taką kartę. Są na nią naliczane punkty za każde zakupy o wartości powyżej 50 zł, następnie punkty te mogę zamienić na jakieś produkty sklepu. Pani nie zaproponowała mi zakupu reklamówki (w tym sklepie nie ma bezpłatnych reklamówek. Po zapłaceniu za zakupy Pani pożegnała mnie słowami "Dziękuję, Do widzenia" . Ogólne ocena obsługi dobra.