Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Chcieliśmy z chłopakiem szybko i sprawnie uzupełnić jego szafę o nową odzież. Mieliśmy bardzo mało czasu bo o godzinie 11.00 rozpoczyna pracę. Wstępnie zapoznaliśmy się z asortymentem na stronie internetowej. Mój chłopa jest konkretnym i szybkim klientem. Chciał zrobić większe zakupy i miał na to przygotowane niezłych parę stówek. Ale wyszliśmy ze sklepu bez zakupów, po ponad godzinie zmagania z asortymentem tego sklepu. Nikt nam nie chciał pomóc, doradzić. Ubrania było porozrzucane w różnych miejscach. Kiedy zapytałam przechodzącej ekspedientki ta przeszła obok mnie i tylko rzuciła przez ramię widocznie oburzona, że ją zaczepiam: proszę pytać koleżanki. Koleżanka za ladą nawet nie wyszła tylko pokazała palcem na miejsce gdzie powinny być większe rozmiary. A gdy podeszłam do niej znowu, że tam są jednak mniejsze i czy nie ma większych to dostałam odp: "To pewnie nie ma". Byliśmy zdani na siebie w tym morzu porozrzucanych chotycznie ciuchów.