Opinia użytkownika: Anna_3726
Dotycząca firmy: abra
Treść opinii: Pojechaliśmy z mężem ok 14 po zakup nowej sofy. Wybraliśmy sklep Abra, gdyż jakiś czas temu kupiliśmy już w nim narożnik, który nie był drogi, a spełniał nasze wymagania. W sklepie Abra ponownie chcieliśmy kupić niedrogo sofę, gdyż jest to sklep położony również niedaleko naszego miejsca zamieszkania, zaraz przy głównej ulicy. W całym budynku również nie jest trudno znaleźć sklepu czytając z mapy, co często zdarza się w przypadku niektórych sklepów. W sklepie dość spora przestrzeń, na której umiejscowione są według kategorii meble. Podłoga czysta, meble zadbane, a z głośników leci cicho muzyka. Na filarach wiszą centymetry, kartki oraz ołówki, dzięki czemu mogliśmy dokonać stosownych pomiarów. Sofy widać było już z daleka, gdyż wszystkie sofy, kanapy i narożniki mieściły się na samym środku sklepu. Przeszliśmy dwa razy wzdłuż rzędu z sofami zastanawiając się, która nam odpowiada najbardziej. Mogliśmy jednak dokonywać oceny jedynie po wyglądzie, cenie i wymiarach, gdyż na karteczkach dołączonych do mebli nie widniała żadna inna informacja. Nie było podane czy sofa ta jest z funkcją spania oraz czy posiada pojemnik na pościel, co dla nas było bardzo ważnym elementem. Kiedy trzeci raz zaczęliśmy iść wzdłuż rzędu sof podszedł do nas pracownik z pytaniem "Czy w czymś mogę państwu pomóc?". Pracownik był nienagannie ubrany, ubiór miał schludny i czysty, a po lewej stronie miał przypiętą tabliczkę z imieniem. Oczywiście zgodziliśmy się na pomoc. Zapytaliśmy o dostępność sof z pojemnikiem na pościel i z funkcją spania. Pan bez wahania wskazał nam kilka sof, oraz po kolei każdą z nich rozkładał prezentując pojemniki na pościel oraz sposób rozkładania. Centymetrem, który miał w kieszeni, zmierzył nam również rzeczywistą powierzchnię spania. Zapytaliśmy się również o dostępną kolorystykę przez co Pan poszedł i przyniósł segregator z dostępnymi materiałami i kolorami. Mogliśmy następnie sami porozkładać poszczególne sofy a nawet się na nich położyć i sprawdzić, czy będą nam odpowiadały. Po wyborze sofy nie mogliśmy jednak doczekać się nikogo z obsługi, gdyż każdy był czymś innym zajęty. Jedna Pani wypełniała coś w komputerze, a 2 Panów (w tym jeden, który przedstawiał nam ofertę) byli zajęci innymi klientami. Czekaliśmy ok 10 min, aż będzie możliwość podpisania umowy na sofę. Pan, który wcześniej nas obsługiwał podszedł do nas i dał do wypełnienia odpowiednie dokumenty. Umówiliśmy się również na transport, którego terminy były bardzo dogodne, jednak czas, w jakim miały być dowożone towary był zbyt rozległy, gdyż były tylko dwa przedziały czasowe. Po dokonaniu transakcji wyszliśmy ze sklepu, ale zanim doszliśmy do pętli autobusowej zadzwonił Pan, z którym podpisywaliśmy umowę informując nas, że zostawiliśmy w sklepie wózek z zakupami. Wróciliśmy po niego, a Pan powiedział, że bał się, że się nie dodzwoni. Sumując, w sklepie było bardzo przyjemnie, asortyment dostępny, z terminami transportu nie było problemu, personel uprzejmy, jednak za długo czekaliśmy na podpisanie umowy. Podobał mi się również podział i ulokowanie asortymentu, dzięki czemu łatwo wszystko znaleźć.