Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Odwiedziłam Tesco w celu zakupu jednego produktu, wiec nawet nie miała zamiaru zwiedzać całego sklepu, aby zebrać materiał na obserwację, gdyż od środy się tam niewiele zmieniło w zakresie jakości oferowanych produktów. Dziś kolejki przy kasach były znaczne, czynne były jedynie dwie kasy. Ustawiłam się w tej krótszej kolejce do kasy. Obsługa przebiegła w miarę sprawnie, miałam w koszyku również dwie pomarańcze, które były w promocyjnej cenie 2,99 zł za kg. W tym Tesco na sali sprzedaży nie ma wag, więc towar jest ważony przy kasach. Biorąc paragon i wychodząc ze sklepu przeanalizowałam go i stwierdziłam, że dwie pomarańcze nie mogą ważyć ponad 80 dag...w tak właśnie waga była na paragonie. Wróciłam więc do sklepu z paragonem i zakupami. Zważyłam samodzielnie pomarańcze na wadze przy nieczynnej kasie i waga pokazała niecałe 50 dag. Podeszłam do kasjerki mówiąc, że najwyraźniej za mocno przycisnęła owoce ważąc je ponieważ ich realna waga jest prawie o połowę mniejsza. Kasjerka zważyła je jeszcze raz, tym razem prawidłowo, po czym wezwała kierownika zmiany, aby wycofał operację. Zwróciła mi różnicę ceny i zachowała paragon, oraz przeprosiła za pomyłkę. Co do czystości w tym sklepie to straciłam nadzieję na jej poprawę.