Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Parę dni temu nie mogłem połączyć się w domu z internetem. Kilkukrotne próby połączenia i samodzielnego rozwiązania problemu spełzły na niczym. Postanowiłem w związku z tym zadzwonić na infolinię i poprosić o pomoc. Połączenie z konsultantem uzyskałem prwie natychmiast. Pan, z którym rozmawiałem, zaangażował się mocno w rozwiązanie problemu. Próbował ustalić źródło problemu poprzez zadawanie pytań, jak również poprzez sprawdzanie w systemie dostępnych informacji na temat mojego połączenia. Sugerował różne możliwości rozwiązania problemu, krok po kroku tłumacząc zrozumiale co należy uczynić. Gdy nie dało to rezultatu próbował skonsulować się z innymi osobami. Ostatecznie trochę naokoło udało mi się odzyskać dostęp do sieci. Konsultant przez cały czas rozmowy był bardzo grzeczny i prowadził rozmowę w miły sposób, wykazując się przy tym cierpliwością w sytuacjach gdy musiał się powtarzać. Jego zaangażowanie i chęć pomocy również należy ocenić bardzo wysoko. Czas jaki spędziłem na rozmowie był dosyć długi ale ostatecznie efekt był najważniejszy