Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Na większe zakupy udałem się samochodem. Pieszo i z siatkami musiałbym jeździć chyba ze trzy razy. Na parkingu zauważyłem pracownika ochrony spacerującego wzdłuż miejsc przeznaczonych dla inwalidów (było ich 8). Znalazłem wolne i zaparkowałem. Parking był czysty, wejście do sklepu było szerokie a w gablocie wywieszona była gazetka z aktualną ofertą. Sklep był niedawno przebudowywany więc byłem ciekawy jak teraz wygląda. Przy wejściu na halę ustawione były wózki i koszyki dla klientów. Pierwsze na co się natknąłem to regały z promocjami. Były ciekawe ale nic mnie nie skusiło. Spacerując po sklepie zauważyłem porządek, nigdzie nie stały palety, którymi się nikt nie zajmował. Podłoga była czysta a na pólkach towar był równo ustawiony. Metryczki z nazwą i ceną były czytelne i prawdziwe (sprawdziłem kilka produktów w czytnikach kodów i zawsze cena była zgodna z informacją przy towarze). Przy kasie, do której stanąłem, panował porządek, taśma na którą wykłada się towar była czysta. Byłem czwarty w kolejce ale osoby przede mną miały też pełne wózki zakupów więc wiedziałem, ze trochę poczekam. Po 7-10 minutach powitała mnie na stojąco pani w wieku około 40 lat i wzroście około 160 cm. Miała jasne włosy do ramion i uśmiech na twarzy. Po usłyszeniu "dzień dobry" odpowiedziałem tak samo. Kasjerka spytała o kartę PAYBACK, wczytała ją i szybko zeskanowała cały towar podając na końcu łączną kwotę do zapłaty. Uregulowałem płatność za zakupy i gdy je pakowałem usłyszałem od pani "dziękuję i zapraszam ponownie". Bardzo miło robiło mi się tutaj zakupy. Duża ilość miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy samym wejściu do hipermarketu to wielka zaleta.