Opinia użytkownika: Łukasz_1623
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wszedłam do oddziału banku w celu dokonania wpłaty na konto. Wchodząc powiedziałem "Dzień dobry". Dostałem odpowiedż od dwóch Pań(jedna obsługiwała już inną osobę, a mimo to także zauważyła moją obecność). Podszedłem do biurka i powiedziałem o chęci wpłaty na konto. Pani uprzejmie powiedział, bym chwilkę zaczekał i usiadł sobie na wygodnych fotelach. Wygląd personelu był eleganci, odpowiednio stonowany, nieujednolicony, ale podobny. Pomieszczenie było komfortowe, z odpowiednio dobranymi kolorami ścian, fotele wygodne, jednak Pani z personelu nie dała mi odpowiednich formularzy i długopisu, co zrobiłem sam. Po ok. 5 minutach zostałem uprzejmie i szybko obsłużony w Kasie, bez zbędnych formalności.