Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zakupy spożywcze nie należą do tych, które lubię ale do tych które muszę. Tym razem wybór padł na Carrefour. Przed wejściem panowała czystość a w stojaku były aktualne ulotki. Duże plakaty informowały o wciąż trwającej przebudowie sklepu. Obsługi było dużo, w tym osób w pomarańczowych koszulkach zajmujących się pomaganiem klientom w znalezieniu towaru. Mimo drobnego zamieszania odnalazłem potrzebne artykuły, głównie dzięki pomocy pana w wieku około 23-25 lat, wzroście około 175 cm. Ekspedient miał ciemne, krótkie włosy i bardzo chętnie pomagał mi w poszukiwaniach. Po powitaniu i wysłuchaniu mnie zaprowadził do konkretnej półki a potem do następnej i tak aż znalazłem wszystko. Dzięki niemu w sklepie spędziłem tylko 10 minut. Przy kasie były spore kolejki ale ja stanąłem w kolejce do zespołu kas. Był to system połączonych 10 kas do których obowiązywała jedna kolejka. Po zakończeniu obsługi w dowolnej kasie system informował do której podejść. W kolejce byłem piąty ale czekałem na swoją kolej tylko 15-20 sekund. Kasa do której się udałem była uporządkowana a taśma podawcza czysta. Kasjerka miała około 30 lat i 160 cm wzrostu. Pani mająca ciemne, dłuższe włosy powitała mnie słowami "dzień dobry". Szybko i sprawnie policzyła należność i podała wartość rachunku. Po zapłaceniu usłyszałem "do widzenia". Kasjerka nie była wylewna, wykonywała tylko swoje zadanie - przyjąć płatność za kupowany towar. Mimo przebudowy alejki w sklepie nie były blokowane paletami czy kartonami a podłoga była czysta.