Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu wczorajszym otrzymałem na mój telefon komórkowy dziwne komunikaty dotyczące poczty głosowej. Dziwne o tyle, że nie mam aktywowanej takiej usługi. Próbowałem się połączyć z numerem, który pojawiał się w tych wiadomościach lecz automatyczny komunikat przekazywał informacje o potrzebnych danych, których nigdy nie otrzymałem. Postanowiłem w związku z tym zadzwonić na infolinię i uzyskać tą drogą informacje dotyczące tych powiadomień. Połączenie z konsultanktką uzyskałem bardzo szybko. Po standardowym powitaniu i zapytaniu w czym Pani może mi pomóc, wyjaśniłem sytuację z otrzymywanymi powiadomieniami i zapytałem o jaki dane, których żądał automatyczny serwis. NIestety Pani nie mogła zrozumieć o co mi chodzi imusiałem kilka razy powtarzać o co mi chodzi. Pani nie wiedziała co to za komunikaty ale nie próbowała uzyskać od innej osoby jakiś dodatkowych informacji. Powtarzała tylko informację, że aby korzystać z poczty głosowej należy ją aktywować, o czym sam doskonale wiedziałem, i podawała numer, na który należy zadzwonić aby to uczynić. Ponieważ nie udało mi się uzyskać potrzebnych informacj,i postanowiłem dowiedzieć się przynajmniej czegoś więcej o usłudze poczty głosowej. Pani udzieliła mi wyczerpujących informacji w zakresie jakiego oczekiwałem. Oferta nie wydała mi się jednak interesująca o czym poinformowałem Panią i w tym momencie usłyszałem parę niezbyt miłych uwag. Przez cały okres rozmowy wyczuć można było irytację i zniecierpliwienie u osoby, która udzielała mi informacji. Ton głosu wyrażał poczucie wyższości nad klientem, który mało wie i zadaje dziwne i niemądre pytania. Nie zauważyłem chęci udzielenia mi pomocy i wyjaśnienia głównego problemu z jakim zadzwoniłem. Moja rozmowa trwała nieco ponad 7 minut i uważam że przynajmnej o 2-3 minuty za długo.