Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: O ile jest to obserwacja sprzed dokładnie 13 miesięcy to zdecydowałam się jednak ją zamieścić. Porządkując szufladę znalazłam kartę Orsey club. Z końcem marca zeszłego roku podczas zakupów w sklepie miła sprzedawczyni podsunęła mi do wypełnienia druczek aby otrzyma kartę klubową. Z monologu sprzedawczyni wynikało, że poza tzw nagradzaniem za zakupy w postaci gromadzenia pkt za zakupy u wymiany ich na bony rabatowe to na podany adres e-mailowy będę otrzymywała informacje o promocjach i specjalnych ofertach. Co więcej według relacji sprzedawczyni w sytuacji gdy podałam zamiast swoich danych adres e-mailowy to w ciągu trzech dni miałam otrzymać na ten adres formularz, który mogłam wypełnić przez internet. Formularza na podany adres e-mailowy nie otrzymałam, informacji o rabatach tez nie. A kartę cóż dziękuje i używać nie będę bo nikt o nią nie pyta przy zakupach więc też o niej zapomniałam, Super ofert nie otrzymywałam i nie otrzymuje więc nie potrzebnie podałam adres e-mailowy i straciłam chwilkę czasu przy kasie aby usłyszeć och i ach jak to w teorii klub działa. Jedno to jednak teoria a drugie to praktyka.