Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Znalazłam w gazetce reklamowej drogerii Rossmann ofertę promocyjną suchej karmy dla kota i chciałam ją kupić. Odwiedziłam sklep w Marino, który jest duży, przestronny i bardzo jasny. Przy wejściu do drogerii przy stanowisku z komputerem siedział pracownik ochrony. Była czynna 1 kasa, do której nie było żadnej kolejki. W sklepie oprócz mnie było jeszcze dwoje klientów, jedna pracownica układała kosmetyki na półce, a przy kasie na dziale z perfumami stał drugi pracownik ochrony i obserwował otoczenie. Bardzo mnie to zainteresowało - prawie pusty sklep i aż dwóch ochroniarzy. Ciekawe, czy klienci tutaj kradną kosmetyki na taką skalę, że potrzeba ich tak mocno pilnować? :) Nie znalazłam szukanej karmy dla kota, podeszłam więc do pracownicy układającej towar i zapytałam ją o tę karmę. Pani odpowiedziała, że ten produkt nie jest dostępny we wszystkich sklepach sieci i niestety u nich go nie ma. Podziękowałam pracownicy za pomoc i na tym zakończyłam moją wizytę w drogerii.