Opinia użytkownika: Katarzyna_3194
Dotycząca firmy: The Mexican
Treść opinii: W dniu 17.04.2012 około godziny 15.20 odwiedziłam restaurację The Mexican w Sopocie na Monte Cassino. Tuż po wejściu do środka podeszła kelnerka, którą poinformowałam o swojej rezerwacji. Poprosiła o wybranie któregoś z mniejszych stolików. Moją uwagę zwróciła trochę zakurzona podłoga w kątach. Zajęłam miejsce przy oknie, a pani od razu podała mi menu i odeszła. Rozejrzałam się po restauracji. Po wybraniu dania długo czekałam na przyjęcie zamówienia. W lokalu było kilka gości, a niektóre z kelnerek siedziały przy barze i rozmawiały, jednak nikt nie podchodził. Po około 10 minutach obsługująca mnie pani podeszła i przyjęła zamówienie, drinka i quesadillę De Hongos, z pieczarkami i serem. Napój dostałam po krótkiej chwili, wraz z dodatkową przekąską w formie nachosów z sosem pomidorowym, który jednak był bardzo wodnisty i prawie bez smaku. Niedługo potem otrzymałam swoje danie. Talerz był niestety mocno obtłuczony, a sos okazał się być tym samym, z którym podano nachosy. Quesadilla była ciepła, ser roztopiony. Całość była smaczna, jednak brakowało dobrze przyprawionego sosu. Po skończeniu posiłku znów musiałam czekać na podejście kelnerki. Po uregulowaniu płatności udałam się do toalety, w której było czysto i schludnie.Wychodząc pożegnano mnie dopiero, gdy powiedziałam "Do widzenia" i zamykałam już drzwi.Całą wizytę oceniam pozytywnie, jednak niektóre elementy wymagają poprawy. Pracownicy powinni bardziej interesować się gościem, zwłaszcza, jeśli nie ma wielu klientów i jest czas na rozmowy. Sam sposób podania dań również powinien ulec zmianie, nieestetyczne poobtłukiwane talerze raczej nie są dobrą wizytówką tego miejsca.