Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy strefy wejścia oraz pkt obsługi klienta znajdującego się tuż obok wejścia na salę sprzedaży. W tym macro byłam po raz pierwszy o z daleka widziałam napis wejście. Tuż przed wejściem po obu stronach znajdowały koszyki na zakupy ( te duże na kółkach). Koszyki były ustawione równo. W strefie wejścia nie zauważyłam żadnych uchybień w czystości. Plis za fakt, że toaleta była ogólnodostępna po prawej stronie. Po lewej stronie była ładna ekspozycja towaru. Za kolejnymi przesuwanymi drzwiami na fotokomórkę znajdowało się wejście na sale sprzedaży. Na prawo znajdował się dział obsługi klienta. Podeszłam odrazu ponieważ miałam wątpliwość co do tego czy moja karta jest aktywna. Pracownice działy były miłe i skoncentrowane na wykonywanej pracy. Gdy przedstawiłam problem poprosiły mnie najpierw o sprawdzenie karty pod czytnikiem. Karta zadziałała, ale z serdecznym uśmiechem usłyszałam, że jak byłby jakiś problem to aby kasjerka zadzwoniła do nich podczas finalizacji transakcji. Powiedziałam, że nie ma takiej potrzeby ponieważ chcuałm tylko sprawdzić czy karta jest aktywna Po sprawdzeniu karty pożegnałam się i wyszłam nie wchodząc po zakupy.